Direktor za javne poslove u Facebooku Nick Clegg obećao je nove alate koji će pomoći u sprječavanju miješanja u naredne izbore i omogućiti da političko oglašavanje na toj društvenoj mreži bude transparentnije, javlja Beta.
Clegg, nekada britanski vicepremijer, odgovorio je na apel za borbu protiv dezinformacije koji je početkom decembra uputila Evropska komisije, prenio je France pres.
Među gigantima na internetu, Facebook je posebno pod pritiskom, jer je bio na meti žestokih kritika pošto nije objelodanio kampanju manipulacija američkog biračkog tijela za vrijeme kampanje za predsjedničke izbore 2016. Ta manipulacija je pripisana Rusiji.
Clegg je novinarima u Bruxellesu rekao da će svako ko bude želio da objavljuje reklame u okviru izborne kampanje, morati prethodno da dobije dozvolu od uprave Facebooka.
Prema njegovim riječima, biće postavljena klauzula da Facebook nije odgovoran za sadržaj, uz navođenje naziva grupe koja postavlja i plaća reklamu.
„Sve političke reklame će biti sačuvane u biblioteci dostupnoj javnosti u periodu do sedam godina. Biblioteka će sadržati informacije o novcu potrošenom za reklamu i broju reakcija. Biće i podaci o osobama koje su platile reklamu kao i osnovi podaci onih koji su napisali komentar“, dodao je Clegg. Time će se baviti operativni centar Facebooka u Dublinu.