[bsa_pro_ad_space id=9]
20. Maja. 2019.
Zanimljivosti
Coca-Cola u Norveškoj predstavila ramazansku kampanju uz simbol polumjeseca
Uradili su to tako što su dodali logotip polumjeseca, jednog od najprepoznatljivijih simbola islama i muslimana, na logotip Coca-Cole.
Ipak, ovaj potez jedne od najvećih kompanija svijeta naišao je na oprečne reakcije. Dok je u pojedinima probudio uspavani rasizam, drugi su optužili firmu da iskorištava manjine zarad profita.
Muslimanska zajednica se u Norveškoj brzo razvija i danas čini 5,7 posto ukupnog stanovništva, zbog čega je Coca-Cola odlučila kampanjom obilježiti muslimanski sveti mjesec ramazan.
Kompanija za proizvodnju gaziranih napitaka se u svijetu već dugo se povezuje s božićnom ikonografijom, naročito zbog kampanja tokom kršćanskih blagdana u zimskim mjesecima.
ZADNJE VIJESTI IZ Zanimljivosti
21.01.2025
Kina planira prvu utrku ljudi i robota
IZDVOJENO
11.12.2024
Izrael razara Siriju