Njemačke mašinovođe počele su u utorak najavljeni sedmodnevni štrajk, a zasad nema naznaka da bi moglo doći do dogovora između njihovog sindikata i poslodavaca. Sindikat mašinovođa GDL pozvao je svoje članove da izađu s posla u noći na utorak u 2 sata te da se ne vrate do 9 sati u nedjelju.
Vozači teretnih vozova već su u ponedjeljak poslije podne stupili u štrajk. Claus Weselsky, koji vodi GDL, optužio je njemačku željezničku kompaniju Deutsche Bahn da je kriva za štrajk koji je posljedica spora oko plaća i radničkih prava. Njemačke su mašinovođe od septembra štrajkovali osam puta. Deutsche Bahn saopćio je ranije kako je uvjeren da će oko trećine željezničkih usluga na duge pruge biti operativno uprkos štrajku.
Poslovne procjene govore da će štrajk donijeti gubitke ekonomiji od oko 100 miliona eura dnevno zbog čega su njemačke tvrtke osudile u ponedjeljak planove za pokretanje sedmodnevnog štrajka. “Eskalacija spora zbog plaća s Deutsche Bahnom rezultirat će ogromnom štetom za njemačku industriju”, izjavio je Dieter Schweer iz Njemačkog industrijskog saveza.
“To će dovesti do praznih skladišta, a također će rezultirati prekidom opskrbe i stvorit će gubitke u mnogim granama industrije”, rekao je Schweer. Njemački sindikat mašinovođa GDL pozvao je u nedjelju u sedmodnevni štrajk zbog spora s Deutsche Bahnom oko plata i pregovaračkih prava. GDL traži povećanje plata za 5 posto i smanjenje radne sedmice s 39 na 37 sati. Želi također pravo da pregovara u ime drugih zaposlenika željeznica.
Deutsche Bahn preveze u prosjeku 5,5 miliona putnika na dan i oko petine teretnog prometa odnosno više od 620.000 tona na dan.