Njemački brend Adidas nedavno je u Švedskoj pokrenuo kampanju za sportiste koji poste tokom mjeseca ramazana.
Kampanja pod nazivom “Od izlaska do zalaska sunca” dijeli savjete sportistima koji su muslimani o tome kako da uspješno treniraju dok istovremeno održavaju post tokom mjeseca ramazana.
“Uprkos rastućem interesu za obuku tokom ramazana, informacije su na neki način podijeljenje. Mnogi muslimani poste tokom ramazana i žele održati svoje treninge, ali zapravo ne znaju kako to učiniti”, rekao je menadžer za komunikacije brenda Redwaan Hossain.
Prema švedskom poslovnom časopisu Resume u Švedskoj živi oko milion muslimana, koja ima samo nešto više od 10 miliona stanovnika, a kampanja je privukla nekoliko partnera visokog profila, uključujući Švedski fudbalski savez, Švedski košarkaški savez i grupu Marathon.
Kampanja se poklapa s demografskim promjenama u Švedskoj, jer je ta zemlja prihvatila mnoge useljenike iz većinski muslimanskih zemalja i izdala preko jedan milion boravišnih dozvola strancima u razdoblju od samo deset godina.