Još jedna zanimljiva opcija stiže na Amazon. Kompanija uvodi virtuelno isprobavanje cipela, a funkcioniše tako što kupac izabere cipele, dodirne dugme “Virtuelno isprobavanje” ispod slike i usmjeri telefon ka stopalima. Na ekranu se automatski pojavljuje kako izgledaju cipele na njima.
Funkcija ne može pomoći oko veličine i broja obuće, već samo približno prikazuje kako cipele stoje korisniku.
Kompanija očekuje da će ova funkcija značajno pospješiti prodaju obuće na platformi, a u planu je i implementacija dodatnih virtuelnih iskustava u aplikaciju.
Opcija za sada funkcioniše samo u Americi, a iz kompanije se nadaju se da će donijeti značajne promjene kada je u pitanju kupovina obuće i odjeće na platformi.
Amazon nije jedini koji eksperimentiše sa VR tehnologijama u cilju olakšavanja onlajn kupovine. Ikea, Nike, Loreal, Zara su takođe ponudili slične funkcije u svojim aplikacijama, prenosi CNBC.