Predstavnici nekoliko boračkih udruženja i organizacija civilnog društva sa područja Unsko-sanskog kantona (USK) danas su na Gradskom trgu u Bihaću simbolično u pet do dvanest održali konferenciju za medije.
Upućena je poruka svim političkim strankama da za vrijeme predizborne kampanje ne troše novac na plakatiranje gradova, ulica, sela i zaseoka, već da ga iskoriste za pomoć socijalno nezbrinutoj djeci i drugim kategorijama stanovništva.
” Stotine hiljada maraka koje će biti utrošene za izradu plakata uložite u pomoć demobilisanim borcima i građanima, koji doslovno nemaju šta jesti. Obiđite i pomozite iznemogle i bolesne, koji nemaju pravo na liječenje” – kazao je Predsjednik Saveza Jedinstvene organizacije boraca (JOB) veterana 91-96 USK-a, Sead Draganović.
Ulaganje novca predviđenog za predizborni marketing u obrazovanje ili za kupovinu udžbenika školarcima, jedna je od mnogobrojnih opcija, kako se moglo danas čuti, predstavnika organizacija civilnog društva.
Da li će političke stranke imati sluha prema onima koji su gladni, bez vlastitog krova nad glavom, ostaje nam da vidimo.