Nakon meteorskog rasta popularnosti prošle godine i početkom ove, čini se da AI chatbot ChatGPT kompanije OpenAI počinje gubiti svoj zamah.
Podaci analitičarske kompanija Similarweb pokazuju da je u junu mobilni i desktop saobraćaj na stranici ChatGPT-a opao za 9,7 posto širom svijeta. Ukoliko su ovi podaci precizni, pad zapravo predstavlja prvi put da je chatbot doživio smanjenje broja korisnika. U junu je app tracker Sensor Tower također zabilježio pad preuzimanja ChatGPT-a za iOS nakon što je dostigao vrhunac ranije istog mjeseca. OpenAI se još uvijek nije oglasio.
Pad interesa za ChatGPT-om može biti dio industrijskog trenda. Similarwebovi brojevi pokazuju da je manje ljudi posjećivalo desktop i mobilne stranice za Microsoft Bing, Google Bard i Character.AI u proteklim mjesecima. Npr., Microsoft je zabilježio porast prometa na svom pretraživaču između februara i marta kada je Bing AI postao dostupan, ali je od tada mjesečni promet postepeno opadao i vratio se gotovo na nivo na kojem je bio prije nego je Microsoft “opremio” Bing modelom GPT-4.
Similarweb je zabilježio i pad angažmana na ChatGPT-u s tim da je broj korisničkih minuta pao za 8,5 posto u maju 2023. godine.
Uzrok pada bi mogao biti kraj školske godine i raspust, jer mnoge mlađe odrasle osobe ne koriste ChatGPT za pisanje svojih radova. Drugi razlog može biti to što kompanije poput Samsunga zabranjuju uposlenicima da koriste AI chatbote zbog realnog straha od potencijalnog “curenja” podataka.
Bez obzira na razlog pada, OpenAI definitivno ne paniči, naprotiv, kompanija je možda i zadovoljna što manje ljudi koristi javno dostupnu verziju ChatGPT-a, koja mnogo košta kompaniju.