Federacija može u naredne tri do četiri godine uz maksimalnu ozbiljnost i koordinaciju svih partnera sagraditi više od 92 kilometra autoputa na Koridoru 5C, izjavio je za Dnevni avaz Đenan Salčin, novi direktor “Autocesta FBiH”. On je istakao da je osnovni zadatak nove uprave obnoviti zamah gradnje Koridora 5C, koji je u proteklom periodu bio oslabljen. Realizacijom tih projekata, BiH bi mogla imati sagrađeno više od polovine Koridora-5C, najvećeg infrastrukturnog projekta u historiji BiH, puta od sjevera do juga države u dužini od 335 kilometara. Istovremeno, dok traje gradnja već započetih dionica, vrše se intenzivne priprema za nastavak i zahvatanje najtežih dionica, poput one od Konjica do Mostara.
‘‘Učinit ćemo sve da ispunimo plan” – kaže Salčin. Prema njegovim riječima, „Autoceste FBiH” već kreću s pripremama za gradnju tunela Prenj u dužini od deset kilometara, koji se nalazi na dionici autoputa na Koridoru 5C Konjic – Mostar Sjever, a procijenjena vrijednost gradnje cjelokupne dionice je oko 740 miliona KM (370 miliona eura). Sudeći prema dosadašnjim iskustvima, ta dionica je najskuplja i najteža za realizaciju. Salčin je pojasnio da gradnja ove dionice i tunela Prenj počinju nakon izmjene trase koju su usvojili nadležni organi Vlade FBiH i “Autocesta FBiH”. Izmjenom ove trase, dionicom kroz Prenj i dolinu Bijelu skraćuje se trasa autoputa za 18 kilometara.
Projekt gradnje autoputa Konjic – Mostar Sjever sastoji se od poddionica Ovčari – Konjic, Konjic – ulaz u tunel Prenj, tunel Prenj i izlaz iz tunela Prenj-Mostar Sjever. ”Prema prirodi projekta i potrebnoj tehnologiji, optimalan način realizacije ovog projekta je putem međunarodnih kreditora te vlastitih sredstava” – rekao je Salčin. On je ustvrdio da su nakon nepotrebnog višemjesečnog zastoja u aktivnostima, stvorene sve pretpostavke za nastavak gradnje autoputa južno od Mostara, na dionicama Buna – Počitelj i Počitelj -Zvirovići, uključujući i gradnju mosta Počitelj.