Evropski odbor za zaštitu podataka saopćio je u srijedu da je donio obavezujuću odluku kojom se vlasniku Facebooka i Instagrama Meti zabranjuje korištenje ličnih podataka korisnika za ciljane reklame.
Nalog “uvodi zabranu obrade ličnih podataka za ciljano oglašavanje na pravnim osnovama ugovora i legitimnog interesa u cijelom Evropskom ekonomskom prostoru”, saopćio je Evropski odbor za zaštitu podataka (EDPB), prenosi France 24.
Naredba je uslijedila nakon što je Meta u ponedjeljak saopćila da će korisnici Facebooka i Instagrama u Evropi od ovog mjeseca moći kupovati pretplate za korištenje društvenih mreža bez ikakvog oglašavanja.
“Meta je već najavila da će građanima u EU-u i Evropskon ekonomskom prostoru dati priliku da odobre, a u novembru će ponuditi model pretplate u skladu s regulatornim zahtjevima”, rekao je predstavnik Mete.
Odluka EDPB-a prisiljava irsko regulatorno tijelo za podatke, koje ima nadležnost nad poslovanjem Mete u Evropi, da u roku od dvije sedmice poduzme konačne mjere po tom pitanju, a zabrana će stupiti na snagu sedam dana kasnije.