Ferrari nastavlja s dobrim vijestima ove sedmice, tako da je nakon najave dolaska sedmostrukog šampiona Lewisa Hamiltona u svoj F1 tim 2025. godine, kompanija iz Maranella potvrdila da će ove godine predstaviti tri modela.
Ferrari je tokom 2023. godine prodao 13.663 automobila, što je povećanje od 3 posto u odnosu na 2022. godinu Potražnja je toliko velika da su svi aktuelni modeli rasporodani i za 2025. godinu, što znači da oni koji naruče automobil moraju čekati na isporuku najmanje do 2026. godine. Međutim, uprkos izazovima i velikom broju narudžbi, Ferrari će ove godine predstaviti tri nova modela.
Italijanski egzotični brend očekivano ostaje tajanstven kada je riječ o onome što ćemo vidjeti, no špekulacije uvijek kruže. Postoji šase da ćemo u narednih 11 mjeseci vidjeti jedan hiperautomobil, nasljednika modela LaFerrari koji je interno poznat pod oznakom F250 i koji je fotografisan u formi prototipa s produkcijskom karoserijom. Međutim, glasine govore da se Ferrari prvi put nakon modela F40 neće odlučiti za V12 motor.
Izvještaji govore da će hiperautomobil pokretati plug-in hibridni twin-turbo V6 motor zasnovan na onom koji koriste modeli 296 GTB i 296 GT3, kao i trkaći 499P. Navodno, Ferrari planira proizvesti 599 coupea, 199 kabrioleta i 30 primjerka najsnažnijeg XX modela, što ukupno iznosi 828 automobila. Ove godine ćemo vjerovatno vidjeti coupe, a proizvodnja bi trebala početi krajem godine. XX model na proizvodnu traku ide 2027. godine, a kabriolet 2028. godine. POsljednji automobili će biti proizvedeni 2030. godine.
Također, tokom 2024. će debitovati i nasljednik modela 812 Superfast, snimljen je tokom testiranja s karoserijom modela Roma i vjerovatno će koristiti V12 motor. Prošle godine je Ferrari priznao da turbopunjeni V8 nadmašuje performanse atmosferskog V12 motora, no zvaničnici kompanije shvataju da je manje “emotivan”.
U maju 2021. godine je Ferrari obećao još snažniji V12 motor koji će razvijati više od 830 KS, što je snaga kojom raspolažu 812 Superfast i Daytona SP3.
Što se tiče trećeg automobila, stvari su nejasne. Neki spominju novi Icona model, verziju SUV-a Purosangue ili neki unikat. Obećavanog električnog modela neće biti ove godine, jer će se on naredne.
Recimo i da će Ferrarijevi uposlenici dobiti bonus od 13.500 eura nakon rekordne 2023. godine.