Prema podacima iz studije “BrandZ”, koju je provela kompanija za istraživanje tržišta “Millward Brown”, u kojoj je navedeno sto najboljih svjetskih marki, Googleova vrijednost je 229,2 milijarde dolara, što je za 32 odsto više nego godinu dana prije.
Isti izvor navodi da je Apple izgubio osam odsto svoje vrijednosti koja sada iznosi 228,5 milijardi dolara.
Među prvih pet još se nalaze Microsoft sa 121,8 milijardi dolara, telekomunikaciona kompanija AT&T koja je uz povećanje vrijednosti za 20 % narasla na 107,4 milijardi te društvena mreža Facebook koja je s rastom od 44 odsto došla na vrijednost od 102,5 milijardi.
Analitičari i stručnjaci za brendove najveće zasluge za Googleov rast pripisuju razvojnoj strategiji temeljenoj na inovacijama, kako bi kompanija ostala ukorak s vremenom.
Google je u posljednje vrijeme najviše uložio u tehnologije kojima se umjetna inteligencija pretvara u nezaobilazni dio naše svakodnevnice.
Stručnjaci iz kompanije “Millward Brown” svoje analize temelje na finansijskim podacima firmi, anketama među potrošačima i svojim procjenama.
Ovo je već deseta takva lista ove kompanije, a u sličnoj studiji koju je sastavila konzultantska kompanija “Interbrand”, Apple se nalazi ispred Googlea.