Građani BiH će narednih mjesec dana biti “bombardovani” sloganima, pjesmama, obećanjima i predstavljanjima političara koji su se kandidovali za Lokalne izbore 2016. Većina političkih subjekata potrudila se da svoje kandidate predstavi na što bolji način, sa lako pamtljivim porukama, a koliko su uspjeli prosudite sami.
Esad Bajtal: Ne možemo ništa dobro očekivati od lokalnih izbora u BiH
U povodu predizborne kampanje u BiH razgovarali smo s uglednim sociologom i političkim analitičarem Esadom Bajtalom koji nam je kazao kako lokalne i regionalne političke stranke sarađuju i na taj način pokušavaju osigurati sebi politikantske, a ne političke poene.
“Ne možemo ništa dobro očekivati od lokalnih izbora u BiH. Možemo očekivati nastavak ovoga što je počelo oštrom retorikom koja zapravo govori o stanju u društvu”, rekao je Bajtal.
Istakao je kako je bh. društvo nedemokratsko i neuređeno, odnosno društvo entropije i propadanja.
“Ovo je društvo borbe za vlast, dakle ne društvo borbe ideja nego borbe stranačkih interesa koji se kriju iza plašta nacionalnog. Ništa novo i dobro ne možemo očekivati”, kazao je Bajtal.
Na pitanje da li će ova izborna kampanja bit “prljavija” od prethodne, Bajtal odgovora da po svemu sudeći hoće. “Pitanje je da li mi uopće možemo dobiti neki novi stupanj prljavosti. Proteklih godina bilo je toliko prljavosti da je uopće teško razlikovati nijanse u jednoj općoj prljavosti. Najvjerovatnije da će političari i ovaj put tražiti neko iskorak dalje u tom pravcu jer drugačije ne znaju”, rekao je Bajtal. Na političku kampanju političkim strankama je za kampanju povodom lokalnih izbora dozvoljeno da potroše 28.158.645 KM.