Kompanija Meta u čijem su vlasništvu Instagram i Facebook, lansirala je dva nova alata za podsticanje korisnika da upravljaju svojim vremenom u aplikacijama.
“Ova ažuriranja su dizajnirana da pomognu tinejdžerima da osjete kontrolu nad svojim online iskustvima i da pomognu roditeljima da se osjete osnaženim da podrže svoje tinejdžere”, objasnila je Meta.
Prvi novi alat će obavijestiti korisnike ako su proveli previše vremena na Facebooku.
“Kada tinejdžeri provedu 20 minuta na Facebooku, vidjeće obavještenje koje traži da se odmore od aplikacije i postave dnevno vremensko ograničenje”, izvijestila je Meta.
U međuvremenu, na Instagramu će dobiti notifikaciju ako aplikacija otkrije da su noću skrolovali kroz Reels.
“Takođe istražujemo alat na Instagramu koji predlaže tinejdžerima da zatvore aplikaciju ako gledaju Reels noću”, saopštila je Meta.
Nove funkcije dolaze ubrzo nakon lansiranja tihog načina rada na Instagramu, funkcije koja podstiče korisnike da postave granice sa svojim prijateljima i pratiocima.
Korisnici će takođe vidjeti upit da li žele da uključe nečujni način rada nakon što provedu nekoliko minuta na Instagramu kasno u noć. Tihi način rada je već dostupan korisnicima u Velikoj Britaniji, SAD-u, Irskoj, Kanadi, Australiji i Novom Zelandu, ali će sada biti uveden na globalnom nivou.