Iako djeluje kao da nije predstavljen tako davno, Instagram je objavljen 2010. godine za iOS platformu. Android verzija je uslijedila uskoro nakon toga.
Od tog trenutka, Instagram je dodao veliki broj novih funkcija, uključujući Instagram Stories i mnoge druge, koje uglavnom inspiraciju crpe iz onoga što nudi Snapchat.
Sada je Instagram objavio da je dostigao milijardu aktivnih korisnika na mjesečnom nivou. Stopa rasta aplikacije iznosi približno 5% na tromjesečnom nivou, prevazilazeći konkurenta Snapchat, ali i svoju korporativnu majku kompaniju – Facebook, prenosi Benchamark.
Iako Facebook ne objavljuje zasebne finansijske rezultate koje ostvaruje Instagram, eMarketer sugeriše da je servis donio 5,58 milijardi dolara prihoda samo od reklama u SAD tokom ove godine, što je porast od 70 procenata u odnosu na 2017. godinu. Instagram je, prema navodima, ostvario 28,2% ukupnih prihoda koje je Facebook ostvario u mobilnom sektoru.
Dostizanje milijarde aktivnih mjesečnih korisnika će Instagramu (a ujedno i Facebooku) pomoći na dva načina. Prvo, kompanije će moći da privuku više oglašivača koji žele da na raspolaganju imaju veliki broj ljudi. Drugo, dvije kompanije će moći više da naplaćuju za reklame koje se postavljaju na njihovim servisima.
Instagram mnogi nazivaju i društvenom mrežom budućnosti jer mlađe genaracije Facebook doživljavaju napornim i mjestom za starije. Instagram je popularniji kod žena, a obožavaju ga i svi slavni i oni koji žele to postati.