Saturday, 23. November 2024.
Unsko-sanski kanton -3° C Scattered Clouds
Search
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Filter by Custom Post Type
Velkaton
Melbourne
Chicago
London

19. Oktobra. 2024. Zanimljivosti
Kako vaši omiljeni brendovi hrane igraju umne igre s vama

Čini se da prehrambene kompanije u posljednjih nekoliko godina igraju ozbiljne umne igre s potrošačima.

Naime, nešto što ste uvijek rado jeli odjednom počinje imati malo drugačiji okus ili vam djeluje da su porcije manje. Postoji prilično velika vjerovatnoća da niste jedini s takvim iskustvom.

Kako su prehrambene kompanije u posljednjih nekoliko godina imale značajan rast troškova proizvodnje, mnoge su se koristile dvjema podmuklim strategijama, a sve kako bi izbjegle nepopularan rast cijena svojih proizvoda. Te dvije strategije su šrinkflacija i skimpflacija.

Šrinkflacija je smanjenje količine proizvoda, uz zadržavanje cijene, dok je skimpflacija suptilna zamjena jeftinijim sastojcima u cilju smanjenja proizvodnih troškova. Obje taktike su kod potrošača izazvale nezadovoljstvo jer se osjećaju prevarenima.

Među onima koji su se u Sjedinjenim Američkim Državama koristili ovim strategijama je svjetski lanac restorana brze hrane McDonald's. Nakon što su se potrošači počeli žaliti i nakon što su spomenuti lanac restorana brze hrane i drugi pogođeni smanjenjem prihoda, u McDonald'su su obećali da će biti razboritiji.

Osim toga, pojedine kompanije su obećale da će za svoje proizvode koristiti sastojke koje su prvobitno koristili, odnosno da će čak povećati količinu u ambalaži. Povećanje količine, uz zadržavanje cijene, može biti posljedica visokih profitnih marži, piše CNN.

ZADNJE VIJESTI IZ Zanimljivosti

RTV VT ROYAL d.o.o.
Kulište 2, 77230 Velika Kladuša
Bosna i Hercegovina
T: (+387) 037 831 871
F: (+387) 037 831 872
E-mail
marketing.velkaton@gmail.com
© 2019 Royal d.o.o. Sva prava zadržana. Portal dizajnirao i razvio Cybervision