“Gojaznost kod djece u Londonu je tempirana bomba i ja sam odlučan da djelujem. Ako sada ne preduzmemo hrabre korake to će se loše odraziti na omladinu i to će značiti još veći pritisak na zdravstveni sistem”, rekao je Khan.
Zabrana će se odnositi na maloprodajne lance čiji proizvodi sadrže visok nivo masti, soli i šećera, kao što je slučaj sa McDonaldsom.
Reklamiranje hrane i pića donijelo je oko 20 miliona funti sistemu transporta u Londonu tokom finansijske 2016/2017. godine.
Portparol kabineta gradonačelnika je rekao da se oko dvije trećine te sume odnosi na proizvode hrane i pića koja sadrže visoke nivoe masnoće, soli i šećera.
Nacionalni centar za socijalna istraživanja kao i britanski Centar za istraživanja bolesti raka utvrdili su da reklamiranje nezdrave hrane, posebno kada su ciljna grupa djeca, stvara dodatni pritisak na djecu i porodice kada se pravi odabir hrane.