Međunarodni sajam satova i nakita na Bliskom istoku bio je domaćin za više od 500 domaćih i međunarodnih brendova iz cijelog svijeta. Dubai je poznat po predmetima koji su optočeni zlatom, po pozlaćenim superautomobilima, pozlaćenim zgradama. Ove godine na listu je dodat i zlatni bicikl.
Kompanija “Al Romaizan Gold and Jewellery”, sa sjedištem u Saudijskoj Arabiji na 52. Sajmu satova i nakita predstavila je zlatni bicikl čija vrijednost je 408.000 dolara.
U Dubaiju gradu poznatom po sjaju i luksuzu zlatni bicikl je privukao mnogo pažnje. Ukrašen je pravim listovima zlata od 24 karata.
“To je prilika bez premca za sve talente da pokažu svoje najnovije kreacije i inovacije posjetiocima kojih je preko deset hiljada svake godine na ovom događaju. Većina njih je u potrazi za najekskluzivnijim zlatnim dizajnom, nakitom, luksuznim satovima i savremenim modnim linijama iz cijelog svijeta”, rekao je Saif Mohamed Al Midfa, izvršni direktor „Ekspo centra”.
Kako je istakao Mohamed Abasi, direktor digitalne kompanije “Al Romaizan”, projekat izrade zlatnog bicikla trajao je oko šest mjeseci, a u timu je učestvovalo 20 ljudi.
Zlatni bicikl nije eksponat i već je dostupan na tržištu u Dubaiju.