Zvanično je pokrenuta serijska proizvodnja novog Cuprinog SUV-a Terramar. Proizvodnju obavljaju dugogodišnji zaposlenici Audijevih pogona koji se nalazi u Gyoru, u Mađarskoj.Sve je spremno da novi Cupra Terramar počne svoj napad na evropska zastupništva i kupce. Španci smatraju da dugoočekivani SUV predodređen da igra vodeću ulogu u ambicioznom strateškom planu koji je španska kompanija pokrenula prije nekog vremena.
Na žalost ili pak na radost ljubitelja modela Ateca, novi Terramar će morati zauzeti njenu poziciju nakon što završi svoj oproštaj.
Novi Terramar ne nosi pečat “Made in Spain”. Za razliku od ostalih Cupra modela, ovaj SUV se proizvodi van španskih granica. Terramar se proizvodi u Mađarskoj. Tačnije, u centru za proizvodnju vozila koji se nalazi u Gyoru, a ova tvornica nije slučajno izabrana.
Audi je odgovoran za proizvodnju novog Terramara. I nije iznenađenje da se španski SUV proizvodi u ovom pogonu, umjesto u Seatovoj španskoj tvornici u Martorellu. Treba napomenuti da pomenuti mađarski centar za proizvodnju vozila već proizvodi Audi Q3, a novi Terramar je usko povezan sa ovim Audijevim modelom.
Volkswagen grupa je odlučila iskoristiti prednost da su oba modela bazirana na istoj platformi i da dijele mnoge komponente kako bi uštedila na troškovima. Gyor će tako postati prva Audijeva tvornica koja proizvodi vozila za drugu marku Volkswagen Grupe.
Ovo su ključni koraci, kako za sam Audi tako i za ostatak njemačkog automobilskog konglomerata. Gyor je ujedno najveća tvornica motora na svijetu. Ovdje se svake godine proizvede više od 170.000 vozila i 1,6 miliona motora.
Novi Terramar je dostupan s benzinskim motorima, od kojih su neki elektrifikovani s 48-voltnom tehnologijom blagog hibrida (MHEV), te neki ponuđeni u plug-in hibridnoj verziji (PHEV). Cijena početnog modela u EU kreće od oko 38.000 eura. Ako sve bude išlo po planu, prve isporuke kupcima bit će obavljene već početkom novembra.