Svečano otvaranje dionice autoceste Sarajevo zapad – Tarčin, dužine od 20 kilometara, biće upriličeno danas na petlji Tarčin, saopćeno je iz JP Autoceste FBiH. Dionica Sarajevo zapad – Tarčin je najveći infrastrukturni projekat koji se završava u BiH, a njenim puštanjem u promet skratit će se putovanje od Sarajeva prema jugu.
Dionica predstavlja jedan od najzahtjevnijih projekata na Koridoru 5c i sastoji se od tri poddionice: Vlakovo – Lepenica (10,1 km), Lepenica – Suhodol (5,5 km) i Suhodol – Tarčin (4,6 km). Na navedenoj dionici projektovano je sedam tunela, sedam mostova/vijadukata, petlja Vlakovo, čeono naplatno mjesto Vlakovo, petlja Lepenica, odmorište Mokrine i petlja Tarčin.
Ukupna vrijednost izgradnje ove dionice iznosila je 310 miliona eura bez PDV-a, a radove je izvodila turska kompanija Cengiz sa 60 domaćih kompanija kao podizvođačima.
Dionica se nastavlja na Sarajevsku zaobilaznicu kod Vlakova i ovim je Bosna i Hercegovina dobila 82 kilometra autoputa A1 u cjelini od Tarčina do Zenice, a sa dionicom Bijača – Međugorje na jugu to je ukupno 92 kilometra. Zajedno sa 32 kilometra autoputa E661 Banja Luka – Gradiška, Bosna i Hercegovina od septembra imati ukupno 124 kilometra autoputa.
Dionica Sarajevo zapad – Tarčin je najveći infrastrukturni projekat koji se završava u BiH, a njenim puštanjem u promet spojiće se autocestom Zenica i Tarčin.
Za manje od dvije godine 2.000 radnika izgradilo je 20 kilometara autoputa, od čega je 5,5 kilometara tunela i 1,5 kilometara mostova.