Poznata pariska modna kuća osnovana 1961. godine u Francuskoj pokazala je da se inspiracija nekada može pronaći i unutar restorana.
Naime, oni su predstavili svoju verziju “Happy Meala”, odnosno torbice u obliku popularnih kartonskih kutijica u kojima se u nekim lancima restorana pakuje hrana za ponijeti.
Ime ovog modela je “Takeaway Box Bag”, a može se pronaći u prodaji na zvaničnoj stranici brenda, gdje se prodaje u dvije boje – kamel i crnoj, po cijeni od 1.890 dolara.
Inače, u detaljnijem opisu na stranici navodi se kako je torbica izrađena od teleće kože. Na njoj su urezani prepoznatljivi inicijali YSL u srebrnoj ili zlatnoj boji, a unutra ima džep i postavu od antilopa.
“Takeaway Box Bag” predstavljena je kao dio muške kolekcije Antonija Vakarela za kolekciju proljeće-ljeto 2023, koja uklanja granice između muških i ženskih komada odjeće.
Inače, YSL nije ni prvi ni posljednji brend koji predstavlja ovakve “modne” komade, no oni koji to češće rade su Luj Viton, te Balenciaga koja se posljednjih mjeseci našla u središtu kontroverzi. Ova modna kuća je u kolekciji jesen/zima 2022. predstavila plastične vreće za smeće koje je nazvala Trash Pouch, a zatim ih pustila u prodaju po cijeni od oko 1.790 dolara.
Sve sluti na to da su dizajneri došli do istog zaključka – da sve može biti moderno, a nije čudno što ta njihova odluka izaziva veliku pažnju, a vrlo često i ismijavanje javnosti.