Iako stvarne potrebe za asistentima u nastavi određuje broj učenika sa teškoćama u razvoju, kao i vrste tih teškoća, obuka prosvjetnih radnika u našem kantonu koja je u toku, prema broju prijavljenih kandidata pokazala je koliko je veliki interes za ovo područje odgojno-obrazovnog procesa.
Trenutno se stručno usavršava 340 nastavnika zaposlenih u obrazovnim ustanovama, ali i onih sa spiska nezaposlenih, koji tako vide i stvaranje boljih predispozicija za buduće zaposlenje.
Trenutno je u Unsko-sanskom kantonu (USK) uposleno petnaest asistenata u nastavi.
„Kantonalno ministarstvo obrazovanja je u proteklom periodu uradilo evidenciju i analizu stvarnih potreba za asistentima u nastavi u vrtićima i školama“, kaže Adnan Kreso, stručni savjetnik u Ministarstvu.
Dodaje da je projektni partner „Save the Children“ odlučio ipak da obuku za asistente u nastavi proširi na veći broj zainteresiranih.Tako se za obuku prijavilo 340 nastavnika različitih smjerova, od toga ih je četvrtina nezaposlenih, koji bi se mogli u budućnosti naći u ulozi asistenta.
Ovaj projekt u toku prošle godine započelo je Ministarstvo obrazovanja u saradnji sa međunarodnom organizacijom „Save the Children“ u cilju povećanja kvaliteta usluga u odgojno-obrazovnom procesu za djecu sa teškoćama u razvoju. Prvi ciklus obuke završava krajem januara edukacijom za korištenje informatičke opreme i programa u inkluzivnoj nastavi, koji mogu biti od velike pomoći za djecu i nastavnike.