Thursday, 28. November 2024.
Unsko-sanski kanton 7° C Broken Clouds
Search
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Filter by Custom Post Type
Velkaton
Melbourne
Chicago
London

5. Maja. 2018. Zanimljivosti
Volkswagen od slijedeće godine mijenja svoj logo

Kompanija Volkswagen trenutno prolazi kroz velike promjene. Nakon što je za novog izvršnog direktora postavljen Herbert Dajs, šuška se da se sprema i promjena logoa brenda.

Naime, čelni ljudi njemačkog proizvođača žele da njihovi automobili izgledaju “manje njemački” kako bi još više popularizovali svoje modele, čime se nadaju da bi oni postali prodavaniji.

U intervjuu koji je dao ranije danas u Berlinu, Jochen Sengpiehl je izjavio: “Naš brend nije u jednako dobrom položaju u kakvom se nalazio prije nekoliko godina, a to dijelom zbog toga što naši automobili izgledaju “previše njemački”. Naravno, napomenuo je da je jedan od razloga za to i Dizelgejt skandal.

Nakon toga je naveo i da njihovi automobili treba da budu živopisniji, jer kompanija želi da se njihovi klijenti zabavljaju.

Prema tome, kako bi ostvarila svoju misiju da bude okrenuta klijentima, ova kompanija će prigrliti marketing preko društvenih mreža i digitalne tehnologije.

Takođe, kompanija će koristiti dvije platforme kako bi promovisala svoju tehnologiju i električna vozila. Sengpiehl je naveo i da će to na neki način opravdati veće cijene njihovih automobila.

Kako bi uspjela u svojoj namjeri, kompanija će formirati marketinške timove na svim većim tržištima, a njihov cilj će biti da prenesu poruku kompanije klijentima na određenim tržištima, kao i da izvijeste kompaniju o reakcijama na promjene.

Ti timovi će takođe imati ključnu ulogu u plasiranju električnih vozila u narednih nekoliko godina. Iako je prodaja električnih modela u porastu, još uvijek je riječ o veoma malom broju automobila na globalnom nivou. Naime, Volkswagen planira da u narednih nekoliko godina predstavi serijske verzije koncept modela poput ID, ID Buzz i ID Crozz, te će marketing biti jedan od “ključnih dijelova slagalice”.

Takođe, Sengpiehl je potvrdio i da će kompanija Volkswagen predstaviti svoj novi logo tokom sljedeće godine. O novom logou još uvijek nema detaljnih informacija, ali će on bolje izgledati na automobilima i na ekranima mobilnih telefona. Naravno, to nam otkriva apsolutno ništa.

Međutim, znamo da je logo kompanije posljednji put promijenjen 2012. godine, kada je dobio trodimenzionalni dizajn.

ZADNJE VIJESTI IZ Zanimljivosti

RTV VT ROYAL d.o.o.
Kulište 2, 77230 Velika Kladuša
Bosna i Hercegovina
T: (+387) 037 831 871
F: (+387) 037 831 872
E-mail
marketing.velkaton@gmail.com
© 2019 Royal d.o.o. Sva prava zadržana. Portal dizajnirao i razvio Cybervision