Popularna platforma YouTube počela je testirati novu uslugu, odnosno besplatan striming TV kanala koji je podržan reklamama.
YouTube trenutno pregovara s različitim kompanijama s ciljem da na svojoj platformi ponudi TV emisije, filmove pa čak i kompletne TV kanale. Zapravo, testiranje je već počelo na određenom broju korisnika videoservisa.
Zasad YouTube procjenjuje interes gledalaca, a ako sve prođe po planu, platforma u vlasništvu Google-a bi mogla tražiti 45 odsto od prihoda koji budu donosile reklame. Takav je dogovor i između YouTube-a i kreatora sadržaja.
Čini se da je ovo još jedan pokušaj YouTube-a da proširi svoj biznis. Nedavno je platforma postigla dogovor s NFL Sunday Ticketom te će pružati strimove putem YouTube TV i YouTube Primetime Channels-a od ove godine.
Takođe, YouTube počinje dijeliti prihode od reklama s kreatorima YouTube Shorts-a, tako da bi trebao postati unosniji od megapopularnog TikTok-a.