Ko god je bar jednom bio u Njujorku, ponio je suvenir, bilo da se radi o majici, šoljici ili magnetu za frižider, na kojoj je bio utisnut najpoznatiji logo vezan za taj grad – “I Love NY” gdje je umjesto riječi “love“ stajalo srce.
Nakon pedeset godina postojanja logo odlazi u penziju, i biće zamijenjen novim. Rođenjem kampanje “WE love NYC”, istorijski logo “I love NY” odlazi u penziju i otvara se nova era koja stavlja u drugi plan individualnost, i zamjenicu „I” odnosno „ja” zamijenjena sa “We” tj. „mi”.
Sve je započelo još 2020. kada je grupa Njujorčana stvorila neprofitnu organizaciju “NYCNext” ne bi li unijeli malo radosti u grad pogođen, poput ostatka svijeta, pandemijom koronavirusa.
Smatrali su da je grad predugo, i bez obzira na pandemiju, živio u stilu „Ja pa ja” koncentrišući se previše na individualizam gdje je „svako gledao svoja posla”, a što je logo „Ja volim Njujork”, prema njihovom mišljenju, savršeno opisivao.
Iz tog razloga je donijeta odluka da se logo promijeni u „Mi volimo Njujork siti”. „Borimo se za ono što nam je važno, grad neće sam da se vrati u život, svi MI smo mu potrebni”, izjavila je Merijem Banikarim iz agencije „Marijem Bi”.
Slogan „Ja volim Njujork” nastao je 1976. godine kako bi promovisao turizam ovog američkog grada. Napravio ga je umjetnik i dizajner Milton Glejzer koji je samo zapravo modifikovao već postojeći logo koga je uradio Čarls Mos iz iste agencije za reklame za koju je radio i Glaser „Vels, Rič i Grin”.
Logo je napravljen koristeći slova American Typewriter i postao je tokom svih ovih godina simbol „Velike jabuke”.
Novi logo “We Love NYC” (umjesto riječi “love” i ovdje je srce) je ogledalo vremena koja se mijenjaju, i koja nam pokazuju da se stvari neće promijeniti same već uz pomoć svih, bez podjela i razlika.