Tako su neke zemlje uložile velike napore kako bi osigurale i pobrinule se za sigurnost svojih divljih životinja.
Prvi mostovi za životinje su izgrađeni u Francuskoj ‘50-ih godina prošlog stoljeća, a najduži na svijetu je Natuurbrug Zanderij Crailoo u Holandiji i dug je 800 metara i širok 50 metara.
S obzirom na to da su autoceste morale biti izgrađene razvojem infrastrukture, bilo je potrebno osigurati posebne dodatne objekte i prilagoditi mnoge već postojeće koji služe kao prijelazi preko saobraćajnica.
Takozvani “zeleni mostovi” specijalizirani su objekti koji omogućavaju sigurno i nesmetano prelaženje životinja preko autocesta. To su umjetni tuneli nasipani zemljom koji se zatim ozelenjavaju kako bi se što bolje uklopili u prirodno stanište životinja.
“Zeleni mostovi” izgrađeni su u svrhu sigurnog prelaska životinja preko saobraćajnica, a osim njih za sigurnost mostova vrlo su važni tuneli i vijadukti.
Svaka navedena struktura životinjama mora pružati sigurnost prilikom prijelaza s jedne na drugu stranu saobraćajnice pa stoga prijelazi moraju biti dovoljno veliki i uklapati se u prirodno stanište.