Utorak, 11. Juni 2019.
Unsko-sanski kanton 27° C Clear Sky
Search
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Filter by Custom Post Type
Velkaton
Melbourne
Chicago
London

Izvor vijesti: agroklub.ba11. Juni. 2019. Zanimljivosti
Poljoprivrednici sve više prodaju proizvode pomoću interneta – naučite kako

Poljoprivredniku nikada nije bilo lako prodati svoje proizvode. Kada je godina dobra, ponuda je velika, cijena niska. Kada je godina loša, kupci se žale na visoke cijene, a u današnje vrijeme, neće se ni cjenkati na pijacama nego će radije kupiti jeftinu, uvoznu robu u tržnim centrima. 

Danas je poljoprivredniku teže nego ikada. Ne samo da se mora namučiti proizvesti, danas se više nego ikada mora namučiti proizvesti nešto drugačije, kreirati atraktivnu ambalažu, naći načina kako privući kupca.

Dragana Jačimović: Domaće proizvode uspješno prodajemo preko interneta

Jedan od načina kojega koriste mnogi poljoprivrednici, i to ne samo mlađi, je internetsko oglašavanje – bilo da imaju svoju stranicu, objavljuju ponudu na nekoj web trgovini ili jednostavno koriste blagodati društvenih mreža kao što je Facebook.

Velik interes za radionicama

Ovaj vid prodaje sve više interesira i proizvođače hrane u BiH, a dokaz tome je veliki interes za radionice u Mostaru i Sarajevu o specijaliziranom online marketingu u poljoprivrednom sektoru.

Marketing na društvenim mrežama je postao neizostavan dio svake marketinške kampanje. U okviru aktivnosti USAID/Sweden FARMA II projekta primijetili smo da veliki broj organizacija ima ograničene resurse i znanja iz ove oblasti. Kvalitetnom digitalnom strategijom, definisanjem ciljne skupine i ulaganjem u online oglašavanje korak po korak i vi možete iskoristiti potencijal društvenih mreža za promociju i rast biznisa“, poručili su iz USAID/Sweden FARMA II projekta.

Polaznici su kroz primjere iz prakse, grupnu diskusiju i vježbe prošli osnove online marketinga, kreiranja digitalne strategije i upoznali se načinom oglašavanja putem aplikacije Facebook Ads“, pojasnila je Ejla Bektaš-Hajdarović, voditeljica radionice.

Dvije radionice u Tuzli i Banja Luci

Još dvije radionice održat će se u Tuzli, 12. juna te u Banja Luci 13. juna, a teme radionica su:

  • Društvene mreže
  • Važnost i vrste web stranice
  • Kako napraviti Facebook stranicu
  • Kako kreirati digitalnu strategiju vašeg brenda
  • Odabir primarne i sekundarne ciljne skupine
  • Stil i ton komunikacije
  • Vizuali za društvene mreže
  • Instagram vs Facebook
  • Šta je Influencer marketing?
  • Facebook i Instagram oglašavanje
  • Vježba: Kreiranje Facebook kampanje, tekst, vizual, kampanja
  • Facebook pixel i remarketing kampanje

USAID/Sweden FARMA II projekat je pozvao zainteresovane proizvođače da se prijave i na planirane radionice u Tuzli (12.6., 10h, Centar za poslovnu edukaciju) i Banjoj Luci (13.6., 10h, LANACO informacione tehnologije).

Esma Zjajo: Inovatorica izrađuje Naturgeist – domaću tjesteninu sa jajačkim prefiksom

Radionica je namijenjena svima koji žele iskoristiti mogućnosti društvenih mreža za promociju vlastitog brenda. Broj učesnika je ograničen. Učešće na ovom seminaru je besplatno za registrovana pravna lica iz sektora poljoprivrede,

ZADNJE VIJESTI IZ Zanimljivosti

RTV VT ROYAL d.o.o.
Kulište 2, 77230 Velika Kladuša
Bosna i Hercegovina
T: (+387) 037 775 168
F: (+387) 037 775 159
E-mail
marketing.velkaton@gmail.com
© 2019 Royal d.o.o. Sva prava zadržana. Portal dizajnirao i razvio Cybervision