Friday, 29. March 2024.
Unsko-sanski kanton 19° C Broken Clouds
Search
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Filter by Custom Post Type
Velkaton
Melbourne
Chicago
London

5. Decembra. 2019. Region
U Hrvatskoj kreće predsjednička kampanja

U četvrtak poslije podneva Državno izborno povjerenstvo (DIP) objavit će listu kandidata za predsjednika Republike Hrvatske, koji se bira 22. prosinca, čime će početi službena izborna promidžba koja će trajati 16 dana, prenosi agencija Hina.

Povjerenstvo je zaprimilo 12 kandidatura, 11 s dovoljnih 10.000 potpisa – jednu, onu nezavisnog Slobodana Midžića, sa samo jednim, njegovim potpisom, pa je za očekivati da će je DIP odbiti.

No, za to treba pričekati službenu odluku DIP-a, odnosno sjednicu zakazanu za podne, na kojoj će Povjerenstvo utvrditi listu kandidata za predsjednika i odmah ju objaviti na svojim mrežnim stranicama, čime će početi službena promidžba.

Po brojnosti kandidatura ‘zlatna sredina’

Kandidature s dovoljnim brojem potpisa podnijeli su aktualna predsjednica Kolinda Grabar-Kitarović, bivši SDP-ov premijer Zoran Milanović, pjevač Miroslav Škoro, europarlamentarac Mislav Kolakušić, ekonomist Dejan Kovač, bivši pravaš sada čelnik stranke Desno Anto Đapić.

Isto su učinili redatelj Dario Juričan, koji je promijenio ime u Milan Bandić, kandidatkinja Radničke fronte Katarina Peović, zastupnik Ivan Pernar (SIP), predsjednica Starta Dalija Orešković i predsjednik Hrvatske stranke svih čakavaca, kajkavaca i štokavaca Nedjeljko Babić.

Po brojnosti kandidatura, ovogodišnji će predsjednički izbori biti u ‘zlatnoj sredini’ – najviše ih je, trinaest, bilo 2004. godine, najmanje, samo četiri, prije pet godina.

Početkom novog stoljeća bilo ih je devet, a 2009. godine 12 kandidatura.

Izborna kampanja do 20. decembra

Kandidati će se biračima službeno moći predstavljati do ponoći 20. prosinca, kada nastupa dvodnevna izborna šutnja, podsjetila je potpredsjednica DIP-a Vesna Fabijančić-Križanić, navodi agencija.

Kandidatima je poručila da vode brigu o financijskim aspektima promidžbe, da će morati prikazati sve donacije, sva vlastita sredstva, troškove, cijene i popuste medijskog oglašavanja. Po novome, posebno će morati iskazati trošak promidžbe na društvenim mrežama.

Svaki kandidat na promidžbu smije potrošiti do osam milijuna kuna (nešto više od milijun eura), a što su i koliko potrošili, odnosno dobili, morat će izvijestiti već sedam dana prije izbora.

Njihova će se izvješća objavljivati na jednom mjestu, mrežnoj stranici DIP-a i bit će dostupni širokoj javnosti.

Za razliku od prošlih izbora, predsjednički kandidati na ovima nemaju obvezu izvijestiti koliko vlastitih sredstva kane potrošiti na promidžbu, prenosi Hina.

ZADNJE VIJESTI IZ Region

RTV VT ROYAL d.o.o.
Kulište 2, 77230 Velika Kladuša
Bosna i Hercegovina
T: (+387) 037 775 168
F: (+387) 037 775 159
E-mail
marketing.velkaton@gmail.com
© 2019 Royal d.o.o. Sva prava zadržana. Portal dizajnirao i razvio Cybervision