Nedjelja, 14. April 2019.
Unsko-sanski kanton 26° C Light Rain
Search
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Filter by Custom Post Type
Velkaton
Melbourne
Chicago
London

Izvor vijesti: klix.ba14. April. 2019. Zanimljivosti
Zdravi smoothieji zahtijevaju manje voća nego što ste mislili
Kada se naprave ispravno, ovi zdravi napici mogu biti jednostavan i prikladan način za pakiranje puno hrane u jednu čašu. Glavni sastojak svakog smothieja je voće, a znamo da je ono puno vitamina.

No, ukoliko stavite previše voća, možete dosegnuti visok nivo šećera. Nutricionistica Rebecca Ditkoff preporučila je da ne pravite smoothieje ukoliko nisu bogati vlaknima i ograničila količinu voća na samo jednu šoljicu. To znači da ako miješate različite plodove poput banana i bobičastog voća, koristite pola male banane i pola šoljice šumskog voća.

Nutricionistica Meredith Price je za HuffPost rekla da su uzimanje previše voća i nedovoljno povrća sa zaslađenim mlijekom ili voćnim sokom neke od uobičajenih grešaka koje ljudi čine prilikom izrade smoothieja kod kuće.

Nutricionisti savjetuju da u ovaj zdravi napitak stavljate maksimalono jednu šoljicu voća i puno povrća. Voće i povrće također pružaju mnoge korisne hranjive tvari poput vlakana, vitamina, minerala i antioksidanata. Vlakna pomažu u kontroli šećera u krvi i pomažu nam da budemo siti.

Povrće koje preporučuju su špinat i kelj, a od voća banane i šumsko voće. Banane jer daju finu, gustu teksturu smoothieju, a šumsko voće jer ima najveći sadržaj vlakana.

Sjemenke su također veoma bitne za pripravku smoothieja, chia sjemenke, sjeme lana i sjeme konoplje bogato je vitaminima, zdravim mastima, proteinima i omega-3 masnim kiselinama. Ditkoff također voli koristiti orašaste plodove i sjemenke u smoothieju, ali preporučuje da se ograničite na kašiku-dvije da ne biste pretjerali s unosom kalorija.

Ako stavljate grčki jogurt, preporučuje se maksimalno pola šoljice. Grčki jogurt prepun je proteina, probiotika i drugih hranjivih tvari.

Kada je riječ o tekućoj bazi, savjetuju da izbjegavate upotrebu slatkog. Korisitite obično mlijeko, kokosovu vodu ili bademovo mlijeko.

Rebecca Ditkoff preporučila je ove sastojke za smoothie:

2 šoljice povrća (zelenila kao što su špinat, kelj ili tikvice )
1/2 šoljice grčkog jogurta
1 šoljica voća (1/2 male banane i 1/2 šoljice smrznutog šumskog voća)
1/4 avokada ili 1-2 kašike chia sjemenki, sjemena konoplje ili lanenog sjemena
1 čaša nezaslađene tekuće baze

ZADNJE VIJESTI IZ Zanimljivosti

RTV VT ROYAL d.o.o.
Kulište 2, 77230 Velika Kladuša
Bosna i Hercegovina
T: (+387) 037 775 168
F: (+387) 037 775 159
E-mail
marketing.velkaton@gmail.com
© 2019 Royal d.o.o. Sva prava zadržana. Portal dizajnirao i razvio Cybervision